このページのリンク

Events as a strategic marketing tool / Dorothé Gerritsen and Ronald van Olderen ; with the cooperation of Moniek Hover ... [et al.]
(CABI tourism texts)

データ種別 図書
出版者 Wallingford : CABI
出版年 c2014
本文言語 英語
大きさ x, 285 p. : ill. ; 25 cm
書誌ID 1000435685

所蔵情報を非表示

2F・開架図書
336.1||GD 120170001577

9781780642611

書誌詳細を非表示

別書名 原タイトル:Het event als strategisch marketinginstrument
一般注記 Translation of: Het event als strategisch marketinginstrument. Bussum : Coutinho, 2011
Includes bibliographical references (p. 269-277) and index
著者標目 *Gerritsen, Dorothé
Olderen, Ronald van
Hover, Moniek
件 名 LCSH:Strategic planning
LCSH:Marketing
LCSH:Special events -- Management  全ての件名で検索
分 類 LCC:HD30.28
DC23:658.8/02
DC:658.8
ISBN 9781780642611
NCID BB18285987

 類似資料