選択資料から書架並びで前後20冊ずつを表示します。
1986 AMA Winter Educators' Conference : marketing Education : knowledge development, dissemination, and utilization / edited by Joseph Guiltinan, Dale Achabal
2F・開架図書
Market strategy and structure / edited by J.M. Alec Gee and George Norman
2F・開架図書
Relationship marketing in professional services : a study of agency-client dynamics in the advertising sector / Aino Halinen
2F・開架図書
インバウンドマーケティング : オンラインで顧客を惹きつけ、招き、喜ばせるマーケティング戦略 / ブライアン・ハリガン, ダーメッシュ・シャア著 ; 前田健二訳
2F・開架図書
Cultural strategy : using innovative ideologies to build breakthrough brands / Douglas Holt and Douglas Cameron
2F・開架図書
マーケティング効果の測定と実践 : 計量経済モデリング・アプローチ / D.M. ハンセン, L.J. パーソンズ, R.L. シュルツ原著 ; パワーズ恵子訳
2F・開架図書
Developing relationships in business networks / edited by Håkan Håkansson and Ivan Snehota
2F・開架図書
Net gain : expanding markets through virtual communities / John Hagel III, Arthur G. Armstrong
2F・開架図書
Services marketing : concepts, strategies and cases / K. Douglas Hoffman ... [et al.]
2F・開架図書
Marketing communications : theory and research / editors, Michael J. Houston, Richard J. Lutz
pbk.
2F・開架図書
The global brand : how to create and develop lasting brand value in the world market / Nigel Hollis
2F・開架図書
Marketing / edited by Stanley C. Hollander and Kathleen M. Rassuli
v. 1
2F・開架図書
Marketing / edited by Stanley C. Hollander and Kathleen M. Rassuli
v. 2
2F・開架図書